onsdag 4 augusti 2010

På Malta igen!

Igår landade vi på ön. Resan gick jättebra, barnen är väldigt lätta att resa med. Adam sa inte ett pip varesig vid start eller landning, skönt att han slipper ha ont. Busfröet Alva höll full rulle länge, men däckade till slut i pappas knä.

Vi blev skjutsade av min pappa och av mormor och morfar upp till flygplatsen. Bilen är nu såld och det känns väldigt lustigt. Flytten blev väldigt nära helt plötsligt. Även huset är sålt, vi skrev på kontraktet i måndags. Det blev lite stressigt, men mycket smidigt att vi hann skriva det innan vi kom hit, så att köparna inte skulle kunna dra sig ur köpet.

Erik har som vanligt massa möten att gå på, så denna gång har jag med mig min lillasyster som sällskap :-) Vi har inga större planer ännu, mest kolla runt och upptäcka ön.

Vi har inte bestämt datum än för när den slutgiltiga flytten blir av, men det är väl dags att göra det nu ;-) Alla frågar, med rätta, när det ska ske. Allt vi säger är "i början eller mitten av september". Får helt enkelt ta och boka biljetter!

1 kommentar:

  1. ni får resa ner med mig och sas den 19e så får vi resesällskap :D

    SvaraRadera