måndag 14 juni 2010

Förskoleavslutning

Idag har förskolan firat av Alva. Egentligen skulle hon gå fram till midsommar, men då vi åker till Malta imorgon igen och kommer hem först den 24 så blev det avslutning idag istället. Glass stod på menyn, vilket var mycket uppskattat av alla barnen!

Som sagt, imorgon bär det iväg mot vårt blivande hem. Känns fortfarande lustigt att vi faktiskt ska göra det här, men oerhört spännande samtidigt!

Bjuder på en bild av mitt och Eriks sovrum, fotograferat från det övre högra hörnet, blickandes ut mot korridoren.


2 kommentarer:

  1. Hejsan! Snubblade in på din blogg här. Jag och min sambo flyttar till Malta 1 augusti. Spännande att läsa lite om era planer. Jag dock tusen frågor, har du klart för dig hur det fungerar med sjukvård och sociala förmåner? Jag vill veta allt :P Ha de bra! // Emma.

    SvaraRadera
  2. Förlåt, såg din kommentar först nu. Jag vet väl kanske inte sådär jättemycket, men maila mig på emma@angelow.se så ska jag försöka svara så gott jag kan :-)

    SvaraRadera